Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 sierpnia 2011

info od Renatki przez skype z 1.8.11

Kochani miałam tomograf, a teraz Dr. Li ściąga płyn z opłucnej i będzie podawał mi zaraz lek


Jutro będę miała przetoczoną krew, z tego wynika, że nockę spędzę w szpitalu.Gen do drugiego płuca kosztuje16000 rmb-yuan czyli 1760 euro. Martwię się bardzo czy wystarczy na moje dalsze leczenie pieniążków. Lekarze robią wszystko co w ich mocy. Dbają o mnie i walczą całą swoją wiedzą o moje życie. Dr Li powiedział, że teraz nie poda mi tego genu, gdyż muszę się wzmocnić poprzez przetoczenie mi krwi. Po tym wszystkim, gdy będę już silniejsza zostanie mi przepisana recepta, którą wykupić będę musiała w szpitalu.

Kochani z całego serca DZIĘKUJĘ wszystkim firmom oraz ludziom dobrej woli, rodzinie, przyjaciołom, znajomym, którym los i moje życie nie jest obojętne.
Za każdą pomoc finansową, za wsparcie duchowe, za zainteresowanie, otwartość i zaangażowanie w akcję pomocy.Wszystkim osobom prywatnym i firmom, mediom – za wpłaty na leczenie, za pomoc.

I wszystkim innym, którzy robią wszystko żeby mi pomóc bym mogła dalej żyć. A żyć chcę...bardzo,bardzo,bardzo...