Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 sierpnia 2011

Wyjaśnienia?

Przeczytałem pod swoim wczorajszym artykułem o zmianach technicznych komentarze i już wiem, dlaczego nie powinno korzystać się z darmowych serwisów, gdzie zarówno osoby zainteresowane mogą wpisywać swoje słowa otuchy i poparcia (no w sumie ten blog po to jest), dowiedzieć się (względnie na bieżąco) co się dzieje z dana osobą, ale i osoby, na określenie których dość łatwo znaleźć słowa czy nawet kilka, ale nie wypada ich tu pisać, bo to nie blog dla małolatów poznających wulgaryzmy na średnio rozwiniętego rówieśnika. To NIE JEST AKCEPTOWALNE, przynajmniej w tym miejscu i na tym blogu. Jest to blog INFORMACYJNY w głównej mierze, a nie sparing a la Hyde Park.

Cóż mam jeszcze powiedzieć? Poproszono mnie bym zajmował się prowadzeniem serwisu(ów) i kilku blogów, z którymi współpracuje Light of Hope. Robię to z dużą przyjemnością i ostatnio ciekawością. Przykro mi czytać komentarze 'podwórkowej dziczy', która zagląda na ten blog chyba tylko z nudów...

Blog oczywiście dalej będzie kontynuowany, ale na troszkę innych zasadach. Proszę bardzo o cierpliwość jeszcze max. 24 godziny.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich,
którzy trzymają kciuki za Renatę

Paul.